Resa till Stockholm Open 2015

Vi tänker ordna en gemensam resa till Stockholm Open även i år. Vi planerar att åka torsdagen den 22okt efter lunch. Transporten dit beräknas ske i ett antal personbilar som tidigare om åren. Avresa förslagsvis direkt efter lunch så att vi hinner se eftermiddagspasset och en del av kvällspasset. Barnen måste alltså begära ledigt från skolan den tid som behövs. Inget krav på samtidig transport.

Biljetter inköps av mig, Roland Lagerberg, som följer med upp. Sittplatsbiljett kostar 520 kr. Enbart entrébiljett kostar 180 kr för junior och 320 kr för vuxen (pensionär 180 kr). Klubben subventionerar junior, som är medlem  i OTK, med 180 kr.  Biltransport subventioneras med 400 kr/bil. Transporterna samordnas av mig.

Anmälan görs på lista i klubben (inomhushallens anslagstavla) eller till E-posten (se texten längre ned) med angivande av namn, telefonnummer och önskad biljettyp. Anmäl er så tidigt som möjligt för att garantera plats.

Sista anmälningsdag: 7 okt. Anmälan är bindande.

Avgifterna kommer att faktureras er av klubben i efterhand. Biljetterna delas ut av mig dagarna innan avresan.

Kontakta mig om ni har frågor:

Roland Lagerberg

Mobilnr: 070-7558303