JUNIORER – GRUPPTRÄNING

Vårtermin           17 veckor med start vecka 2
Utomhustermin   5 veckor med start vecka 19
Höstterming       17 veckor med start vecka 34 eller 35

Vi tränar februari- och höstlov men gör uppehåll röda dagar och Påskafton.

Nya elever har rätt till två timmars gratis ”prova på”. Tid avtalas med huvudtränare Patrick Njuki 073-521 13 21. När du vet att du vill fortsätta mejlar målsman till klubben enligt följande:

Adress oxelotennis@gmail.com
ANMÄLAN TILL TENNISSKOLA
Elevens

• för- och efternamn
  • personnummer, de sista fyra siffrorna kan vi få per telefon om ni inte vill mejla.
  • adress när kontaktadress är annan än folkbokföringsadress.
  • målsmans mobil

Ange hur många timmar som avtalats med huvudtränare och startdatum.

Turordning – avanmälan
Till varje termin har tidigare deltagare i Tennisskolan förtur, i händelse av väntelista kan andra regler gälla för höstterminen där vi går från två utebanor till en inomhusbana.

Till varje termin är föregående termins elever automatiskt anmälda Vill du inte fortsätta träna skall avanmälan göras till oxelotennis@gmail.com senast två veckor före terminsstart.

Debiteringsregler
Fakturerad avgift återbetalas inte efter påbörjad träning. utom vi långvarig skada eller sjukdom.

SOMMARTENNIS – 2 veckors intensivläger med träning 1,5 timme/dag i fem dagar, vanligtvis vecka 25 och 27. Alla är välkomna, medlemmar och icke medlemmar. Anmälan görs till oxelotennis@gmail.com.

SENIORER – GRUPPTRÄNING

Vårtermin 22 veckor med start vecka 2
Hösttermin 17 veckor med start vecka 34 eller 35

Just nu /februari 2022/ är våra fem grupper fulla men kontakta gärna oxelotennis@gmail.com för att skrivas upp på väntelista.