Spel på utebanorna

Våra UTEBANOR, Sörmlands bästa enligt många, öppnar FÖRSTA MAJ. Nytt för i år är kodlås med samma kod som till hallentrén.

Timkort för utomhusspel och polletter för inomhusspel säljs på RAMDALENS SPORTCENTER vid idrottsplatsen och hos NÄRA DEJ på Esplanaden. Koden lämnas ut vid köp av timkort eller polletter.

Utetider bokas med timkort på bokningstavlor till höger om hallentrén och Inomhusspel på anslagstavlan inne i hallen. En timmes spel kostar 100kr både ute och inne.

Vi ber er låsa grindarna till utebanorna efter avslutat spel om ingen bokat efter er.

Medlemmar spelar gratis på utebanorna. Är du intresserad av medlemskap, 400kr från 19år och 200kr för juniorer, kontakta oxelotennis@gmail.com.

Välkomna!

OTK/Erna