Racketsträngning

Nu kan tennisklubben erbjuda racketsträngning igen. Vi kommer att ha Polyestersenan Head Sonic Pro som vår bas-sena, dess egenskaper är att den är mjuk och hållbar (det är samma sena som Tobias Lagerberg tidigare använt till klubbens medlemmar).

För dig som spelare eller förälder finns det två alternativ vid strängning:

1. Racket strängas med den sena som klubben erbjuder till ett pris av 200 kr.
  2. Racket strängas med sena som spelare/förälder själv har inhandlat, pris 150 kr. Du finner länkar till sidor som säljer strängar med olika egenskaper på vår länksida: Våra länkar

De racket som ska strängas lämnas in på tennishallens kontor, det ska tydligt framgå följande:

1. Vem som är ägare av racket eller vem som ska betala strängningen (vid strängning av juniorracket).
  2. Vilket sentryck som önskas, mer om sentryck kan du läsa här Mer om sentryck

Betalning sker genom faktura som skickas ut av tennisklubben.

Vid frågor angående strängning vänligen kontakta Björn Andersson på 070 – 263 42 12