OTK Klubbkläder hos Påhlsons Reklam i Nyköping!!!

Nu har vi ordnat tryck av OTK- märke på de sportkläder DU vill ha.Stöd OTK genom att ha på dig klubbkläder!!!
För er som tävlar vill vi ha en gemensam ’look’ som visar loggan bra och har valt en speciellt tunn jacka:

Progress Jacket Junior (1905640) i färg White 1900 som man kan hitta här: Klicka här!

Det finns vuxen-storlek också:

Progress Jacket Women (1905626) White 1900 Klicka här!

Progress Jacket Men (1905612) White 1900 Klicka här!

Beställ själv hos Pålssons Reklam och meddela att du vill ha OTK´s logga tryckt på ryggen.

Man betalar på plats för plagget och ett litet uppvärmnings-pris för trycket.

Jag har fått info från Påhlsons Reklam om att man inte kan prova kläder hos dem, då alla produkter inte finns inne i alla storlekar. De har heller inte personal eller provrum för klädprovning.

I stället föredrar de att man kollar i deras katalog online och beställer via mail eller på plats. Sen får beställaren meddelande när produkten är färdig för hämtning.

Vår kontakt hos Påhlssons Reklam är

Kristina Kämpenberg Zdilar

Mobil 072 – 402 48 10

Direkt 0155 – 190 542